Saturday, October 1, 2011

මම කැමති වුන වැඩිහිටියා.

මේ කතාවත් මට කෙලින්ම කියපු එකක්, මගේ යාලුවෙක් මගේ වයසෙමයි. වැල්වටාරම් නැතුව කෙලින්ම එයාගෙ වචන වලින්ම ලියන්නම්. එයාට අරුනි කියල අපි කියමු.


අරුනිගෙ කතාව.

මම මේ කතාව කියද්දි මම කියන්නෙ නෑ මගේ ජීවිතේ මුල්ම රසය මම වින්දෙ කාගෙන්ද කියල. මට ඒක කියන්න ඇත්තටම ලැජ්ජ්යි. එක අතකින් හරි බයයි. අපේ කල්චර් එකේ හැටියට කියන්න කොහොමත් බෑ. මේක ආසයි බයයි වගේම සුන්දර දෙයක්. මට මේකට මුහුන දෙන්න වුනේ මම වයස දහයෙදි විතර. මම එයත් එක්ක නිදාගනිද්දි තමා. මම මේ සිද්දියෙ සමහර දේවල් කියන්නෙ නෑ. විශේෂ්යෙන්ම ඒ වෙලාවල් වල ගෙදර මොන වගේ පරිසරයක්ද තිබුනෙ කියල. කොහොමත් මුලින්ම මට වෙනස් විදිහක දැනෙන යමක් වුනේ දවල් කාලෙක. එයා සාමාන්‍යෙන් මාව ගොඩක් තුරුලුකරගෙන තමා නිදාගන්නෙ. දැන් නෙවෙයි ඒ දවස් වල. මම ඇදල හිටියෙ පොඩි ස්කර්ට් එකකුයි ටීශර්ට් එකකුයි. මාව තුරුල් කරගෙන ඉද්දි එයාගෙ චූව තදට මගේ කකුල් වල වැදෙනව කලිනුත් දැනිල තියෙනවා. ඒත් එදා වෙනස්. ඒක මගේ කකුල් වල ටිකක් තදට වදිනව. මම එයාට තුරුල්වෙලා ඉන්න හරිම ආසයි. ඒ වුන දේ මට මහ අමුතු දෙයක් විදිහට එදා දැනුනෙත් නෑ. ඒ වගෙ සිද්දි මට හුරු වුනා. හරිම සාමාන්ය දෙයක් වුනා.

කොහොම උනත් මට දැනිල තියෙනව සමහර දාට මගෙ කකුල් තෙත් වෙනව. මේ සිද්දිය මගේ ස්කර්ට් එක ගව්ම උස්සල කරන තැනට දුර දිග ගියා. මම ඒවට විරුද්ද වුනේ නෑ. මට ඇත්තටම ආසාවක් ඇතිවුනා. එයාගෙ චූ එක මගේ කකුල් දෙක අතරෙ තියල මගේ චූ එක ලඟට තියලත් කරල තියෙනව. එහෙම දාට මගෙ චූ එක ගොඩක් තෙත වෙලා තියෙනවා.එක දවසක් මම ආසම දෙයක් වුනා. මාව නාවල පිහදාල එයා මගේ කකුල් ඈත් කරල මගෙ චූවට දිවදාල එහාට මෙහාට කරා. මගෙ ඇඟම කිති වගේ දනුන. එහෙම ගොඩක් වෙලා කරල මගෙන් ඇතිද කියල ඇහුවා. මම ඇති කියල කිව්වා. මට ඒ දවස් වල ඒකෙ වෙනස තේරුනේ නෑ. කොහොම උනත් මම ඒකට ගොඩක් ආස වුනා. එයාගෙ සරම පහත් කරල චූ එක මගේ චූ එක ලඟින් තියල එහාට මෙහාට කරාම එයගෙ චූවෙන් උනුවට ගියා. එතකොටනම් ඒ මොනවද කියල කියන්න දන්නෙ නෑ. මම හිටියෙ හත වසර පංතියෙ. එහෙම වෙන එක ගොඩක් සාමාන්ය සහ මම ආසම දයක් බවට පත්වුනා. මම ආසවෙන් එහෙම වෙනකන් බලා ඉඳල තියෙනව. පස්සෙ මගෙ ඇඳුම් ගලවල එහෙම කරා. මම ඇදූම් නැතුව ඉන්න ආසයි. තාමත් එහෙමයි. එයා කවදාවත් මගේ චූව පිට පැත්තෙන් කල දෙයක් මිසක් යෝනියට දාන්න හදල නෑ. යෝනියට දිවනම් දාල තියෙනවා. මම ඒක කියල්ත් කරවගෙන තියෙනවා. එයා මට හරිම ආදරෙයි. මම ඉස්කෝලෙදි සෙක්ස් ගැන යාලුවන්ගෙන්, පත්තර සහ මැගසින් වලින් ගොඩක් දේවල් දැනගත්තා. එහෙම වුනාම ආසාව තවත් වැඩි වුනා. මම දහය වසරෙදි බෝයි කෙනෙක් එක්ක යාලු වුනා. ඕලෙවල් කාලෙදි මම එයත් එක්ක තනියම ඇදුම් නැතුව ඉදල තියෙනවා. මම ගොඩක් දේවල් මගේ ෆර්ස්ට් බෝයි ෆ්‍රෙන්ඩ් එක්ක කරල තියෙනවා. ඇත්තටම මම බැන්දෙ මගේ තුන්වෙනි බෝයි ෆ්‍රෙන්ඩ්. ඇත්තම කියනවනම් බැන්දට පස්සෙ එයාගෙ කලින් තිබුන සෙක්ස් ගැන උනන්දුව අඩු වුනා. ඒත් අර මම මුල්ම සෙක්ස් ෆන් අරගත්ත කෙනාගෙන් ගොඩක් සතුටු වෙනවා තාමත්. මම දැන් ආසයි එයාගෙ ඇඟ උඩ ඉඳලා එයාගෙ එක මගේ එකට දාගෙන මට ඕනෙ විදිහට කරගන්න. මට දැන් බබෙක් ඉන්නව. ඒත් මම මුල්ම සෙක්ස් ෆන් එක ගත්ත කෙනාට හරිම ආසයි.

No comments:

Post a Comment